UYUYAN TANRIÇA

UYUYAN TANRIÇA, GEZER,GÖRÜR, ANLATIR

Düzenli yapılması gereken şeylerle pek de aram yoktur,bu yüzden kafama göre yazıyorum.Herşey hakkında yazabilirim,zaten keyifli olanda bu benim için.Sende keyfine bak lütfen:))

22 Şubat 2011 Salı

SULARIN PH DERECELERİ

Sabah televizyon izlerken Fox tv de Şifreler programın denk geldim.Konuk Maranki'ydi, adamı pek sevmememe rağmen konu dikkatimi çekti.Konuları suların ph derecelerinin yüksek olmasının ne kadar önemli olduğunu anlatıyordu.Adamı sevmesem de Allah için doğru konuştuğunu biliyorum..''SUYUN GİZLİ MESAJI '' adlı kitabı okumuş biri olarak verdiği bilgilerin ne kadar kıymetli olduğunu anladım.Ayrıca rahmetli anneannemin turp için söylediği sözü de söyleyince daha bir dikkatli izlemeye başladım..Üstelik Melahat teyzeme,anneme ve kayınvalideme de haber verdim.Böyle bilgilerin tv de  daha fazla yer alması gerektiğini düşünüyorum çünkü ben ilaç kullanmam.Kaç gündür hastaydım aspirin dışında hiç bişi almadım,almam da..Çünkü sürekli alına ilaçlar  vücudun bağışıklık sistemini yavaşlatır ve vücudun hastalıklara karşı antikor üretimine engel olur.İlaçların grip,nezle ,basit iltihaplanmalar da değil çok ciddi rahatsızlıklarda kullanılması taraftarıyım.Ayrıca iki kitap tavsiye etmek isterim,ZAYIFLAMADA PH MUCİZESİ ve SUYUN GİZLİ MESAJI...umarım beğenirsiniz.

Şişe suların yada 5 litrelik suların Ph dereceleri

Saka doğal mineralli kaynak suyu . 8.1


Pınar Doğal Kaynak Su...8.0

Kardelen ........................8.0

Hayat Sakarya.................7.8

Aytaç...............................7.8

Dia Doğal Kaynak Suyu..7,75

Hayat Adana...................7.48

Buzdağı.......................... 7.4

Erikli ..............................7.25

Pınar Madran 6.9

Nestle 6.8

Aquafina 6.76

Turkuaz 6.68

Özkaynak 6.65

Sırma 6.60

Sultan 6.60

Danone Akmina doğal maden suyu 6.3

Cola nın pH ı ise : 3.4 !!!

Peki ya DAMACANA sularda ki Ph seviyeleri
 
Pınar gökçeağaç mineralli su .............8.2
 
SAKA Doğal Mineralli SU pH seviyesi ........... 8,22


SAKA su pet ve damacana pH seviyesi ........... 8,22

NİKSAR SU pH seviyesi.............. 8,3 (**)

HAYAT su pH seviyesi ........ 7,8 ......... 8,1
KIZILAY su pH seviyesi ... 6,38 ........ 6,63 (*)

TAŞEREN Su pH seviyesi..... 7,19

KARAKULAK (VAKIF) SU pH seviyesi ....... 6,64

    İMREN SU pH seviyesi ................. 6,9

BUZDAĞI doğal mineralli su ph seviyesi . 6,85 .. 7,32 ..... 7,60 (*)

AYTAÇ doğal mineralli su ph seviyesi ..... 7,8 (***)

SIRMA SU pH seviyesi ............ 6,85

GÜRPINAR SU pH seviyesi ..... 8,86 ...... 6,67

CAN SU (BAYTAŞ) pH seviyesi .. 7,76 ........8,3 (*)

OVACIK SU (IŞILGAN SU) pH seviyesi ...... 5,02

ALAÇAM SU pH seviyesi .......... 8,12 (**)

ULUPINAR (KARAMANDERE) SU pH seviyesi ...... 6,51

ERİKLİ SU pH seviyesi ................. 7,5

AKPINAR SU pH seviyesi ........... 6,9

SIRMAKEŞ SU pH seviyesi ...... 7,15 ...... 7,28 (*)

AQUA SU (koçbey) pH seviyesi ..... 7,7

LABRANDA su (ege bölgesi) pH seviyesi ....... 8,0

NESTLE Su pH seviyesi .............. 8,1

KUVARS su pH seviyesi ..................6,73 (**)

ABANT su pH seviyesi .............. 7,47

DAĞDELEN SU pH seviyesi ..................7.56
ÇAMOLUK su pH seviyesi ........... 6,9 (**)

İMREN SU (çatalca) pH seviyesi ............ 6,9

TAŞDELEN (vakıf) su pH seviyesi ....... 6,6

BEYZA (taşdelen) su pH seviyesi ........... 6,0
HAMİDİYE su pH seviyesi ................. 6,61

SERAP su (gölcük) pH seviyesi ......... 6,72

FUSKA su (koçbey) pH seviyesi ............ 7,8

KORU su pH seviyesi ............ 6,88

FINDIK Su pH seviyesi ................ 6,7

KARACAKAYA su pH seviyesi ...... 7,15

HAZNEDAR su pH seviyesi ........... 7,45

ŞEKER su pH seviyesi  ........ 6,5

TAŞPINAR su pH seviyesi ........ 6,1

KALİNDA su pH seviyesi ... 7,3

KARDELEN Doğal Mineralli Su pH seviyesi .......... 8,3 (***)

DURU su Sapanca pH seviyesi ...... 7,45



6 yorum:

  1. sayın maranki tavsiyelerini bilimsel bir temele oturturmuş gibi yapıyor. ne yazık ki söylediklerinin bir kısmı bilimsel verilere düpedüz aykırı. kendisi biyokimya uzmanı yahut tıp alimi olmaktan da epey bir uzağa düşüyor. size osman müftüoğlu ve ahmet maranki'nin biyografilerini karşılaştırmanızı öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sizin gibi düşünüyorum.yeşil eczane adlı bir ingiliz yazarın kitabını almıştım.ondan bir sene sonra maranki'nin kitabını aldım ve hayretle noktasından virgülüne kadar aynısını kopyaladığını görüp şaşırdım.tek fark maranki resim eklemişti.daha sonrada maranki'nin hiç bir dediğine inanmadım.

      Sil
  2. Merhaba,

    Ben senelerdir Dağdelen Su kullanıyorum. 7.56 pH değeri var. Burada 6.24 diye belirtmişsiniz.

    Hangisi doğrudur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. firmanın belirttiğini baz almanızı tavsiye ederim.burada olanlar yaklaşık 2 yıl öncenin oranları.değişiklik olabilir.

      Sil
    2. Merhaba,

      Dağdelen su bayisiyim. Arkadaşın da söylediği gibi, ph derecemiz 7.56 dır. Yazınızda bunu düzeltirseniz sevinirim. Çünkü google da arama yapıldığında bu yanlış olan ph gözüküyor.

      Teşekkürler.

      Sil
  3. Dağdelen firması sularının 7.56 olduğunu belirtmiş.beyanları doğrultusunda PH seviyesini düzelttim.Konuya ilgi göstermiş olmaları bence güzel.


    YanıtlaSil