UYUYAN TANRIÇA

UYUYAN TANRIÇA, GEZER,GÖRÜR, ANLATIR

Düzenli yapılması gereken şeylerle pek de aram yoktur,bu yüzden kafama göre yazıyorum.Herşey hakkında yazabilirim,zaten keyifli olanda bu benim için.Sende keyfine bak lütfen:))

21 Ağustos 2013 Çarşamba

MERYEM UZERLİ HAMİLE

Çok uzun zamandır  takip ettiğim Muhteşem Yüzyıl dizisinin güzeller güzeli oyuncusu Meryem Uzerli ,röportaj yaptığı Ayşe Arman'a 4 aylık hamile olduğunu ve bebeğini yalnız büyüteceğini  açıkladı ve o andan itibaren gündem jet hızıyla değişti.Aşağıda çeşitli haber sitelerinden derlediğim Meryem Uzerli'nin hamilelik haberlerini bulacaksınız.Kendisine bol şans, rahat bir hamilelik ve sağlıklı bir evlat dilerim.Bol şans Meryem,kalbimiz seninle...




Tükenmişlik sendromu hastalığı yüzünden 'Muhteşem Yüzyıl' dizisini bırakıp Almanya'ya giden Meryem Uzerli 4 aylık hamile..Sevgilisi Can Ateş'tan ayrılan güzel sanatçı bebeğini yalnız doğuracağını söylerken bekar anne olmaya hazırlanıyor.
ATEŞ ÇOCUĞU İSTEMEDİ
Bir yıldır birlikte olduğu Meryem Uzerli'den ayrıldığını söyleyen Ateş,"Ayrıldığımız doğrudur. Hamile olduğuna dair bir bilgim yok" dedi. Çiftin ayrılık sebebinin Ateş'in bu hamileliği istemediğinden dolayı olduğu konuşuluyor.

INSTAGRAM'DAN DUYGUSAL AÇIKLAMA

Uzerli üç hafta önce Instagram sayfasında dünya haritasının fotoğrafını paylaşarak, "Sevgili arkadaşlar size güzel bir çarşamba diliyorum. Dünyamız büyük, Allah büyük... Hayat küçük bir kutu içinde gibi düşünmeyelim ve Allah'a güvenelim. Size sevgi ve kuvvet gönderiyorum. Çarşamba yeni bir gün" yazısıyla hamile olduğunu o gün öğrendiği ortaya çıktı.
Ayşe Arman Twitter adresinden bu fotoğrafı paylaştı  ve ekledi Meryem hamile.

AYŞE ARMAN: 

Cumartesi günü Berlin’de 24 saati Meryem Uzerli’yle birlikte geçirdim.

İNANILMAZ OLAYLAR ANLATTI
Türkiye’de geçirdiği o üç yılı, Muhteşem Yüzyıl’ı, başına gelen her şeyi onun ağzından dinledim.
Ve tükenmişlik sendromunu.
İnanılmaz şeyler öğrendim.
Bizim zannettiğimizden çok daha ağır şeyler yaşamış.
Şok, şok şok içinde kaldım.
Ama en bombası, Meryem hamile!
Bebeği 4 aya yaklaşıyor.
Saçlarını kısacık kestirmiş, hem mutlu hem hüzünlü.  Güçlü olmaya çalışıyor.
Meryem, “bekar anne” olmaya hazırlanıyor.
Hepsini yakında yazacağım.



AYŞE ARMAN'ın roportajı yarın Hürriyet gazetesinde.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder